Quick Search

Tibetan singing bowl music,sound healing, remove negative energy.

528hz solfreggio music -  Attract Wealth and Abundance, Manifest Money and Increase Luck

Your forum announcement here!

Free Advertising Forums | Free Advertising Board | Post Free Ads Forum | Free Advertising Forums Directory | Best Free Advertising Methods | Advertising Forums > Other Methods of FREE Advertising > Online Classifieds Directory

Online Classifieds Directory Online Classifieds are an often over looked method of FREE Advertising and way of getting your brand name out there, but just ask around...they work, if you work them.

Reply

Thread Tools Search this Thread Display Modes
Old 09-15-2011, 06:46 AM   #1
chongliun2u
Sergeant First Class

chongliun2u is on a distinguished road
Default sonnenbrille ray ban wayfarer Legend of the Ryudo

Legend of the Ryudo
Ver.1.0
lokatie:Huis van de familie Ryudo Danny loopt binnen,ploft z'n school tas neer en gaat op de bank liggen Marc en Alex lopen binnen met Opa.
Danny:hebben jullie Rico gezien? Alex:die gast zit nog te boarden
Danny:Nu nog?het is al 7 uur!
Marc:ach ja,je hebt van die Lui,p90x dvd set!
lokatie:skatepark bij BP
we zien een jongen met een skateboard bezig nog een andere jongen skate erachter
?:Rico,let op!
Rico:huh?
De jongen doet een 360 en beland op z'n bek
Rico:je hebt nog les nodig,haha
?:he jullie!
Rico en ?:huh?
We zien 5 jongens van ong. 16 jaar aanlopen
Jongen 1:opzouten,dit is ons terrein
?:mooi nie!dit park is van iedereen
jongen 1:Wie denk je wel dat je bent loopt op ? af en grijpt hem bij de keel
jongen 1:en nou opzouten slaat hem in zijn gezicht
Rico:he! Kappen!
Jongen 2: voor jou zeker rent op Rico af en doet een "flying kick" maar Rico haalt uit en de jongen beland op z'n bek
Jongen 3:verdomme jij!2 jongens rennen nu op Rico af maar ook met hun rekent hij via een lage stoot een "corkscrew" en een trap mee af
Jongen 1: Hellup! De nadere jongens zijn ook weer opgestaan en rennen weg.
lokatie:Ryudo huis Rico probeert stilletjes het huis binnen te sluipen en is bijna bij de trap als...
Opa: waar heb jij gezetten?
Rico: ik heb zitten boarden en er was trammelant
Opa: je hebt toch niet gevochten hoop ik?
Rico: he!die lui vroegen erom
Opa: Rico Ryudo!wat moet ik toch me jou ,ed hardy shop!ga nu ook maar morgen praat ik verder
Rico maakt dat ie wegkomt en rent de trap op.
Opa: he zijn aardige jongens maar ze kennen hun ware kracht moet het hun vertellen.
Bediende: Mijnheer,het is tijd voor uw medicijn.
Opa: jaja
Beeld word donker en dan is het s'morgens we zien de hele familie Ryudo aan het ontbijten
Rico:zoals ik al zei Alex ik heb ze moress geleerd haha,sonnenbrille ray ban wayfarer!
Dan gaat de bel
Danny:ik doe wel open
Danny staat op en loopr naar de deur en doet het zijn ogen staat een meisje van zijn leeftijd die echt een stuk
Meisje:hoi m'n naam is Seren en ik ben sinds kort met m'n ouders hier komen wonen en ik wou graag met de buurt kennis maken.
Danny is nog steeds verlamd van de schoonheid.
Marc komt aanlopen
Marc: Danny komt er nog wat van?
Ook hij ziet het meisje.
Marc:oh Hallo,jullie zijn vast de nieuwe buren,let maar niet op hem hij gaat altijd in een shock als hij een bloedmooi meisje kom binnwn
Marc knipt met zijn vingers langs Danny's gezicht en Danny word wakker
Marc:werkt altijd kom nou maar
Seren,Danny en Marc lopen naar de ontbijt tafel Intussen fluistert Marc wat in Danny's oor
Marc: je hebt beet man Danny: ach man hou je bek!
Marc: jongens dit is Seren van de overkant ze is hier pas komen wonen.\ Alex:kom schuif aan er is genoeg plaats voor iedereen
Danny en Seren gaan naast elkaar zitten Terwijl Marc wat aan Rico en Alex fluistert waardoor ze moet lachen.
Opa: dus jullie zijn de nieuwe buren welkom Seren: dank u meneer
Na het eten komt de bediende binnen.
Bediende: meneer? Opa :ja Howarang?
Opeens schiet de bediende opa neer Allen:Opa! Danny:Klootzak
Danny staat op en rent naar de Bediende en schopt hem in z'n nek waardoor hij dood neervalt.
Alex:Danny opa wil wat zeggen.
Danny loopt naar Opa en de anderen om hem heen toe en knielt neer.
Opa: jongens,ik moet jullie iets zeggen,jullie zijn de nakommelingen van de Ryu en jullie bezitten krachten die krachten hebben jullie als Baby zijn opgeleid door mij voor Tijden van nood.3000 jaar geleden waren de Ryu-koningen de machtigste van het Japanse Ryu- koning had zijn eigen Element en Streek.
We zien nu de respectieve kids van de ryu-koning.
Honda,de windRyu en heerser van het Oosten. Donao,de grondRyu en heerser van het Zuiden. Yonaso,de vuurRyu en heerser van het Westen En Ranoa,de waterRyu en heerser van het Noorden
Na de oorlog tijden deden ze hun krachten in Medallionen.
We zien de Medalionnen.
Nu na 3000 jaar zijn jullie,m'n kleinzonen uitverkoren om die Medaillionen te krijgen en de kracht van de Ryu's te ontwaken.
Opa:Hier hebben jullie de medallionen.
Opa geeft ze een kist waarin 4 medaillionen in zitten een rooie,zwarte,witte en een blauwe.
Opa: Nu moeten jullie gaan!
Rico:Maar Opa..
Opa: GA!
De Jongens en Seren rennen de tuin uit,terwijl mannen binnen stormen.
lokatie: zakenbureau Man: Mevrouw,de Kinderen hebben ze en nu?
Vrouw in stoel: pak die Medallionen.
Man: en de kinderen?
Vrouw:dood ze!
We zien de jongens en Seren uit de tuin rennen met mannen acht hun aan. De tekst:"word vervolgd" komt er op het beeld te staan.Topics related articles:

birkenstock Papillio Java leaving
chongliun2u is offline   Reply With Quote

Sponsored Links
Reply

Thread Tools Search this Thread
Search this Thread:

Advanced Search
Display Modes

Posting Rules